Jumaat, 17 April 2015

Samak Rumah Bercat

Ini kali kita orang dapat request untuk samak rumah. Ingatkan kerja-kerja samak seperti biasalah yang selalu kita orang buat. Tapi customer request minta tolong sangat untuk samak rumahnya. 

Aik macam pelik je nada bunyinya. Macam gelisah semacam gitu. Suspen la pula. Ok tak apa, semasa team samak datang ke rumahnya, kita orang terkejut.. 




Ya Allah..Ampunkanlah Dosa Ku Ini 



Along
Samak Rumah


Along
Samak Rumah


Kami Along Cuma Nak Tolong


Tuan Rumah menceritakan pengalaman beliau berurusan dengan ALONG ceti haram. Terasa kesian juga dengan beliau. Saya jadikan ini sebagai pengajaran dan iktibar untuk diri saya sekeluarga agar jangan sesekali berurusan dengan mereka ini..


Biar Hidup Sederhana Tapi Hati Senang
Dari Hidup Senang Tapi Hati Gundah


Semua orang mengimpikan hidup yang senang, gaya hidup yang mewah, dan mempunyai pendapatan lumayan untuk diri sendiri dan juga keluarga. Tapi berhati-hatilah jangan sampai terjadi seperti insan ini..

Namun atas sifat persaudaraan sesama Islam, kami terima juga request tuan rumah ini untuk membantu beliau walaupun pada mulanya agar keberatan juga untuk kami terima.. 

Memang rasanya rumah ini yang paling mencabar setakat ini, kerana cat merah tersebut perlu kami sental punya sental baru boleh hilang..

Hasilnya, syukur Alhamdullillah. Walaupun tak bersih sepenuhnya, namun majoriti kekotoran bekas simbahan cat tadi berjaya dihilangkan..



Cat Merah
Samak Rumah


Cat
Samak Rumah


Along
Samak Rumah


Along
Samak Rumah


Along
Samak Rumah


Along
Samak Rumah


Samak Rumah



Tolong Orang Nak Tipu Orang


Jangan Kita Jadi Melayu Yang Mudah Lupa




.
.
#SamakSertu
#TahraUntukUmmah
.
.
Untuk maklumat lanjut HUBUNGI saya
SHAHRUL 017 776 9369
https://www.facebook.com/halalmuslimmall



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tahra Untuk Ummah